Servis

 

Reklamace a servis zboží

Jako autorizovaný prodejce značek VIFITOTRINFIT, BH FITNESS, FLOW FITNESS, VIRTUFIT, PRIMAL, XEBEX, PRIMAL ZYCLE apod. pro ČR Vám vždy dodáme kompletní zboží dané značky včetně originální dokumentace, českého návodu a potvrzeného záručního listu.

Záruky a poskytovaný servis se liší u jednotlivých značek tak, jak jej poskytují dovozci. Na značky VIFITO, VIRTUFIT a PRIMAL je tedy poskytována standardní záruka 24 měsíců, na prémiové značky jako TRINFIT, BH FITNESS, FLOW FITNESS, XEBEX, ZYCLE pak na většinu posilovacích strojů a trenažérů nadstandartní záruka 24 až 36 měsíců se zajištěním servisu v případě potřeby zásahu technika, přímo u zákazníka. Při problému se strojem tedy není nutné jej zasílat k reklamaci či na servis, stačí vyplnit níže uvedený servisní formulář a reklamační technik s Vámi domluví další postup. 

Servis zajišťujeme samozřejmě také po uplynutí záruční doby.

 

Kontaktní formulář pro záruční / pozáruční servis

Vyplňte prosím níže uvedený formulář, adresu je třeba vyplnit tu, na které se stroj nachází. Náš pracovník Vás bude následně kontaktovat.


   Záruční oprava
   Pro vložení více souborů podržte při výběru klávesu SHIFT. Maximální velikost jedné přílohy je 20 MB.
Položky označené * je třeba vyplnit
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací