Vše o nákupu, obchodní podmínky

Jako autorizovaný online obchod pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků, včetně kompletní originální dokumentace a podrobného českého návodu a zákaznické podpory. Díky 1 200m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.

Obchodní a přepravní podmínky internetového obchodu Vifito.cz



Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 1 200m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – zboží je skladem v omezeném množství, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní počty se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce


Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení


Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.


Doprava a montáž zboží
Doprava po celé ČR je u objednávek nad 2 000 Kč ZDARMA, účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni:
1. Dovoz zboží technikem, který stroj současně namontuje (u zboží označeného "Montáž ZDARMA"), termín dodání je s Vámi domluven telefonicky minimálně den předem. Montáž je zdarma u vybraných strojů označených „Montáž zdarma“, u ostatních strojů je možná montáž za úhradu. Ve výjimečných případech je technik oprávněn odmítnout provedení montáže (např. neuzpůsobený prostor pro instalaci, nepřístupná místnost, bezpečnostní důvody atd.


2. Pokud montáž stroje nepožadujete, je zboží dodáno během 24 hodin přepravní firmou. Všechny stroje jsou z výroby uzpůsobeny na montáž zákazníkem, obsahují přehledný návod k montáži, kterou zvládne i laik. I v případě vlastní montáže samozřejmě platí plná záruka na zboží. Jakmile předáme zásilku přepravní firmě je na Váš mail doručena zpráva s číslem balíku a odkazem na www stránku, kde lze fázi doručení balíku k Vám online sledovat. Řidič Vám po předchozí telefonické dohodě doveze zásilku až domů.
3. U drobného doplňkového sortimentu je možná dodávka Obchodním balíkem České pošty, nebo přepravní firmou INTIME, v obou případech je balík doručován až domů. V případě, že nejste zastiženi, bude po dobu 7 dnů uložen na poště k vyzvednutí.

U každého zboží je uvedena lhůta na jeho dodání a služby ke zboží poskytované. Dodacími termíny jsou vždy míněny pracovní dny, vyjímečně se může dodávka oproti uvedenému termínu zpozdit, na tuto skutečnost Vás upozorní naše expedice.

 

V případě výnosu stroje do patra Vám může být účtován dodatečný poplatek dle ceníku
Typ trenažéru Příplatek za patro bez použití výtahu
Rotoped, cyklotrenažér nebo stepper do 50 kg za 0 kč
nad 50 kg za 150 kč
Eliptický nebo veslovací trenažér, posilovací lavice do 50 kg za 150 kč
nad 50 kg za 300 kč
Běžecký pás nebo posilovací stroje do 90 kg za 300 kč
nad 90 kg za 600 kč


Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.

  


Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.

2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.


3. Platba na fakturu - pro státní organizace, školy a podobně nabízíme platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží současně s fakturou a jeho úhradu provedete ve stanovené splatnosti.

 


Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Storno objednávky ze strany kupujícího

Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Dokument pro odstoupení od smlouvy můžete stáhnout zde.

Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:

- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.

 


Reklamace a servis zboží
Jelikož snahou naší i značek TRINFIT, BH Fitness, Flow Fitness a dalších je nabízet zákazníkům komfortní služby a servis, poskytujeme na většinu posilovacích strojů a trenažérů nadstandatní záruku v délce 36-60 měsíců se zajištěním servisu, v případě potřeby zásahu technika, přímo u zákazníka. Při problému se strojem tedy není nutné jej zasílat k reklamaci či na servis, stačí vyplnit servisní formulář v horním menu a reklamační technik s Vámi domluví další postup. Ve formuláři vyplňte typ stroje, popis závady a číslo nákupního dokladu spolu s adresou, kde se stroj nachází.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nedodržením montážního návodu, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“.
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace případně, je-li to z důvodu povahy zboží a typu reklamace nutné pro posouzení závady, den po doručení zboží prodávajícímu nebo smluvnímu servisu.


Storno objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží nebo se jedná o spekulativní nákup mimo běžné potřeby spotřebitele s cílem dalšího přeprodeje zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet. 

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ADR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

 


Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

 


Provozovatel stránek:


TRINTECO spol. s r.o.

Sídlo firmy : Na Strži 2102/61a, 140 00 Praha 4 – Krč
Tel.: +420 602 119 550
E-mail: info@vifito.cz
IČO : 05254175, DIČ : CZ05254175

Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 20 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.

Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací